четвер, 22 листопада 2012 р.

Яблучник

Доброго ранку :) Вчора трохи покулінарила. Пекла яблучник з яким беру участь у Завданні № 70. В Яблучко! Від Art Club Ua

 Отже....Рецепт я брала з інтернету з мого Улюбленого форуму Дівочі посиденьки



Ось рецепт.

Інгрідієнти:
1 кг яблук (бажано з кислинкою)
борошно - скільки потрібно
цукор : 1 стакан для тіста, 3 столові ложки для яблук
маргарин 250 гр
гашена оцтом сода 1 ч.л.
яйця 3 шт.
Сметана 0,5 стакана
Ванільний цукор

(Для початку я роблю начинку і ставлю розігрівати духовку на 200)


Спосіб приготування тіста:
Маргарин розтираємо з 0,5 стаканом муки(я ледь розбиваю на міксері).
Відділяємо жовтки від білків. 2 жовтки і 1 яйце перетираємо з цукром (збиваю на міксері до білого кольору. Потім суміш додаємо до маргарину з мукою, а білки відкладаємо в окрему посуду (вони нам ще знадобляться).
Додоємо в тісто сметану. Знову все розмішуємо. Потім додаємо гашену соду,решту борошна і замішуємо. Не зхабуваємо про те, що збити міксером потрібно до одноріної маси (По консистенції тісто має не литись, але бути сметанковим)
Начинка:
Яблука помити, почистити, розрізати на чотири частини, вирізати серцевини і нарізати скибочками (тоненькими дольками), додати 3 столові ложки цукру. Потім дати їм стекти. Я спеціально ставлю на друшляк (не люлю вогких яблук у тісті - яблучний сік може тісто просто забити і воно не буде пухким)

Намащуємо форму для випічки (вона у мене кругла і металева) олією. Пам'ятайте, що потрібно ледь змастити, бо тісто впитує олію, якщо її буде забагато у формі.

Розділяємо тісто на дві половини - я це роблю на око. Спочатку на бритванку викладаємо 1 половину тіста, потім кладемо яблука, які у нас вже стекли, білки (які перед тим дуже добре збиваємо міксером), і 2 половину тіста.

Ставимо пекти у духовку при t 180 С орієнтовно на 40 хвилин.

Коли наш яблучник вже є спечений і не надзвичайно гарячий, витягаємо його на тарілку-піднос і посипаємо цукор-пудрою. Смачного !!!!!

3 коментарі:

  1. Виглядає ДУЖЕ СМАЧНО!!! Он ще тільки було б файно знати, скільки ж то потрібно тої муки. )))))

    ВідповістиВидалити
  2. Так, дуже апетитно виглядає.
    Бажаю успіху у завданні, Арт клуб.

    ВідповістиВидалити
  3. Марійко, 2 стакани муки - вчора пекла і перевірила :) Дякую.

    ВідповістиВидалити

Залишайте свої коментарі-вони мене надихають.