четвер, 4 квітня 2013 р.

Эстафета: 3 вопроса рукодельнице.

Отримала  я естафету від Альбіни

Умови:
Естафета передається трьом рукодільницям, які публікують пост про проект з картинкою у себе в блозі та відповідають на три питання, які поставив ведучий. Таким чином вони самі стають ведучим і передають естафету іншим трьом рукодільницям і дають свої питання, відповіді на які хотіли б почути.
І попереджають вибраних рукодільниць про свої питання.

Питання:
1. Що вас надихає на створення конкретної роботи(людина, яка має це отримати, скетч, палітра, бажання попасти в ТОП чи ще щось)?
2. В яких стилях більше подобається творити?
3. Які маєте ще захоплення крім улюбленого скрапу?

Мої відповіді:
1. На створення конкретної роботи найчастіше мене надихає людина, якій я своє творіння маю подарувати. Хоча тепер стараюсь використовувати і скетчі і палітри. в ТОП попасти звичайно є приємно, але це далеко не головне.
2. Я більше творю листівки і коробочки, а от скрапсторінок ще не пробувала (все попереду)
3. Ой, їх багацько: вишивка, пошиття іграшок, частково декупаж... А крім цього ще книги, гарне кіно, учасне мистецтво (тут вже дається в знаки моя професійна робота)


Я в свою чергу хочу передати естафету:
 1. Галині
2. Галинка
3. Софія


Мої питання:
1. З чого почалось Ваше зацікавлення скрапом?
2. Скільки часу Ви витрачаєте на свої творіння?
3. Які підручні матеріали любите використовувати для стовення робіт: дироколи, спеціальні ножі, швейну машину чи ще щось?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Залишайте свої коментарі-вони мене надихають.