неділю, 24 березня 2013 р.

Вишивальний процес до Великодня

Привіт мої ПЧ. У Львові сьогодні так сонячно, щоправда морозно. Весна все ніяк не прийде.
Вирішила написати пост.
Ви не думайте я не сачкую - зараз розпочала процес приготування до Великодніх свят. От вишиваю сорочку для брата (вперше на чорному полотні). Є один недолік роботи - вишиваю беспосередньо не на сорочковому полотні, а на "панамі", бо брат захотів основу сорочки з батисту, а на ньому ну ніяк не вишити хрестиком.
От мій процес роботи:
І додаю схему, з якої вишиваю (як бачите кольори повністю змінені)

7 коментарів:

  1. Приємного вам процесу і швидкого завершення.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже красивий узор і кольори класні!

    ВідповістиВидалити
  3. А я ще тільки мрію про те що колись вишию сама сорочку)))
    Чудовий початок!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарно! І дуже тяжко як для мене, ніяк не можу наважитись. Молодець!
    Приймай естафету рукодільниці http://skraplife-albina.blogspot.com/2013/03/3.html

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Зірочко, а ви не мрійте, а починайте. У Вас обов'язково все вийде. І дякую :)

      Видалити

Залишайте свої коментарі-вони мене надихають.